aforismes interins

dimecres, 13 de gener del 2010

intentar-ho jo també


Tornar a la font o a aquell carreró de Montpeller. Encabir un Gòsol, muntanya a les galtes i trair-me per un plat de bledes. Renegar buscant un bar, dormir sota mantes pesades. Acabar una llibreta i celebrar-ho, que celebrem massa poc. Que les repeticions sonin noves, descobrir un autor, no pensar en els resultats, la teva pell, enfrontar-me al mirall sense ganyota. Els petits canvis són els petits canvis, escriure el catàleg d'Ikea. Trobar el com sobreviure'm del dia ben d'hora, de bon matí, i que la resta sigui Carsten Höller. Que el Rodalies sigui dolç i la tarda cafeïnada, que el dia estigui farcit de les vostres frases boniques que comparteixo al Google Reader. Que el dijous sigui un dinar copiós i el divendres un avió de matinada, d'aquells d'embarcar a peu de pista, amb els guants i la bufanda. La possibilitat d'un mocha blanc en sofà de conte. Recitals, les cares de sempre, beure més del compte i tan sols escoltar-vos. La possibilitat de dur-te les bosses. El meu abric nou, les rebaixes. M'agrada quan et llegeixo i ho fas tan bé que m'obligues a intentar-ho jo també.


2 comentaris: